designed by: friidanilsson.blogg.se

Bara för du kan andas, betyder det att du verkligen lever?

Hallå bloggen, Hallå världen.

Efter gårdagen fick jag av någon skum anledning många nya läsare, detta glädjer mig väldig väldigt mycket, och om allt går enligt planerna är jag ekonomiskt oberoende inom 6 månader.

Vad som kommer finnas i framtiden nu i min blogg är lite mer bilder, annars ska jag fortsätta att leverera från mitt hjärta precis som jag gör i dagens läge, och det verkar ju funka helt okay.

Har för övrigt börjat skriva lite smått på min bok som kommer ut inom kort, låt mig presentera :

LEVER LIVET



Denna bok kommer handla om mig, min spännande uppväxt i förorten Obbola, samt annat smått och gott för att locka till mig läsare!


Nu var det nog med nyheterna för dagen. Här kommer dagens tankeställare:

Tänk dig att du har en mycket ovanlig hjärnsjukdom, och du inte kommer överleva om du inte får en ny hjärna.

Det dyker upp en hjärna från en random tysk som dog för någon vecka sedan.

Dagen då du ska få din nya hjärna har nu kommit, du sövs ner och sover mycket djupt, operationen går precis som planerna.

Då efter när du har vaknat upp, skulle du då börja prata flytande tyska? Skulle du då börja signera dina papper med Michael Muller.

Skulle du då tro att dom gråtande barnen vid sängkanten var främlingar, när dom i själva verket var dina barn som grät av nervositet?

Skulle du då rest hem till Tyskland och gift dig åter med döda Michaels fru?





Förresten har jag fått ett antal frågor angående hur många unika besökare jag har. Detta är lite utav en hemlighet. Men jag kan avslöja att det är över 100 iallafall.


Sen så ska jag passa på att dela ut lite gratisreklam, så jag vill tacka : Anna, Sara och Johanna för deras ökande intresse i bloggen, dom äger.


Sen skulle jag vilja tacka : Thor, Amir, Marcus, Victor, Emil och sist, men inte minst MARTIN FALCK!

Thanks alot guis. Jag älskar er alla!


Det var allt för denna gång. 

// MVH PETTER, ER BEFRIARE

Kommentarer
Postat av: Linnea

Eftersom det är liiiite omöjligt att byta hjärna kanske det är omöjligt att det där skulle hända :)

2009-02-06 @ 00:49:16
Postat av: Anonym

BRILLIJANT! lysande

2009-02-06 @ 01:35:03
Postat av: besviken blogger

du driver med hela blogg kulturen. Vi bloggare lever i ett gemensamt samhälle och vill leva i frid!

2009-02-06 @ 10:45:50
Postat av: Mer Besviken Bloggare!

Postat av: besviken blogger

du driver med hela blogg kulturen. Vi bloggare lever i ett gemensamt samhälle och vill leva i frid!

2009-02-06 @ 10:45:50





Jag instämmer! Detta är tragiskt! Detta är en livsstil! Vi bloggare försöker påverka samhället på det sätt vi kan! Folk förtjänar att läsa om våra intressanta liv och jag läser alltid andras! Lägg ner detta strunt, sluta driva med oss!

2009-02-06 @ 11:15:38
Postat av: Viktor

Jag tycker att ditt arbete är fantastiskt, allt du gör får mig att känna mig varm inombords. Tack för allt.

2009-02-06 @ 12:04:33
Postat av: Thor

Din blogg är en stor inspirationskälla för mig. Vet inte hur jag skulle klara mig utan den. Tack.

2009-02-06 @ 12:11:31
Postat av: Karl Aurelius

Emilm.blogg.se:s skribent kanske borde sluta vara avundsjuk. Din blogg är en sann godbit i den bistra vardagen!

2009-02-06 @ 12:11:55
Postat av: Jätte besviken.

Blablabla.. du är bara avundsjuk, "Rättvisans kämpare"! Du vill bara ha uppmärksamhet din tönt! Du vet INGET om mig och min blogg! Varför tar du till dina coola ord Mr. Tuff Guy? Tror du att du får respekt då eller? Tönt! Den här bloggen är ett skämt och förtjänar inte att finnas.

2009-02-06 @ 12:32:12
Postat av: Besviken bloggare

HIHI, skoja med mitt namn! Love ur blogg, puss

2009-02-06 @ 12:55:58
Postat av: okänd

Skönaste bloggen jag läst på länge.! :-D

sluta klaga bitches.

2009-02-06 @ 13:36:28
Postat av: Kajsa

Hej Petter :-) Är grymt besviken på att jag inte var med på dom som blev tackade. Jag har trots allt hjälpt dig :(

2009-02-06 @ 15:54:24
URL: http://kajs.webblogg.se/
Postat av: vafför..

vaffö ha du tagi bort livet me mej i fokus de e mkt bättre skogan juh.. **besvilen minn**

fiksa tibaks den dååhåhhhåhhh

2009-02-06 @ 16:15:35
Postat av: PETTEr - FÖDD TILL STJÄRNA

Självklart ska jag göra det "vafförr..." Läsarna går alltid i första hand.

2009-02-06 @ 16:59:34
Postat av: Anonym

michael meuser juhhh (L)

2009-02-10 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0