designed by: friidanilsson.blogg.se

Forskning, på eget manér.

HEJ.

Idag har jag undrat över hur jag egentligen kom till jorden. Det finns olika teorier och dagen jag föddes är mytomspunnen.
Här har ni två av teorierna.




Nästa bild är grunden till en teori. En teori som grundades av Einstein själv. Han räknade ut att en man en dag skulle födas och ledsaga människor i det kalla norden mot bättre tider.
Einstein såg in i framtidne och visste en större man skulle komma







Einstein var dock inte först med att förutspå mig, redan vikingarnas främste runristare förutspådde min födelse, han verkar dock ha trott att jag skulle vara en sten, eller en orm. :(

.



Visa påstår att jag förtjänar en Oscar för denna blogg, eller i alla fall ett Nobelpris.

Men, mina legionärer, jag är en som en soptunna som någon slängt säckar med guld i. För de som inte vet det, är jag en vanlig soptunna i mängden, men de som tittar närmare och undersöker innehållet upptäcker EN HELT NY VÄRLD



JAG VILL HA EN OSCAR :(
Blev länge arg och avundsjuk på oscar vinnarna, en dag skulle det bli jag






Detta var nog allt från denna gång. Jag önskar er verkligen all lycka i världen tills vi hörs nästa gång. 

//MVH PETTER -  Er skyddande ängel




Kommentarer
Postat av: Gandalf

first..! :)

2009-02-12 @ 08:41:07
URL: http://tanigma.blogspot.com
Postat av: Fred

sjukt bra blogg, keep it up!

2009-02-13 @ 02:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0