designed by: friidanilsson.blogg.se

Hallå lärjungar, dags för er nästa lektion

OBS VIKTIGT!!!! TRYCK PÅ LASSE KRONÈR LÄNKEN, TANDBLEKNING LÄNKEN, BETWAY LÄNKEN OCH HAPPYBINGO LÄNKEN. FÖR ATT JAG SKA FÅ MATA MIN FAMILJ!!!





Hejsan.

Idag har min dag bestått av lite stenhård träning på IKSU, som jag faktiskt besöker 4 dagar i veckan för lite schysst gym. Hoppas jag inte blir spammad av "SPÄNNBÖG" kommentarer, men här är resultatet: 





Hursomhelst, ni kanske minns min egna bok som jag skrev om för några inlägg sedan? Boken blev en succé rakt igenom.

Fick kontakt av någon skola i området runt dalarna som ville jag skulle komma och föreläsa om min uppväxt , om det ständiga hotet från andra sidan bron, holmsund.

Publiken lyssnade intensivt och förstod direkt att holmsund var något dåligt. De små liven tog verkligen till sig min berättelse om den tuffa uppväxten i blocket.

Jag visade även upp mitt system för att upptäcka en h-slummare, man spanar först efter yttre tecken, såsom skoterjackor och gangsterkepor.
Om man misstänker att man har slummare i kvarteret kan man pröva att rigga en fälla på följande vis:
1. Ställ fram en moped, en öl och en stereo i garaget.
2. Sätt på lite Hip-hop (Yo yo yo)
3.Öppna garagedörren
4. ????????
5. Grattis, du har just fångat 1-100 slummare, beroende på hur mycket öl du ställde fram.

Såg iallafall mig själv på framsidan på tidningen dagen efter, så tog ett kort på framsidan :D



"Här har vi petter, även känd som petteriparadiset som berättar om hans liv. Petter tycker att det är modigt att förortskillar som han törs kliva fram och lära dagens ungdomar vad som är rätt och fel."



Inte för att skryta, men är ni inte lite avundsjuka på att tidningen fått nys om mig? ;)


Vill du att jag ska komma och föreläsa på just er skola? Tipsa er SYO/Rektor och be dom kontakta mig.



Finns vissa som klagar på att min posè alltid är likadan. Men jag lovar! jag ska komma på en ny inom kort:)


//Petter - hans kärlekek räcker åt alla

Kommentarer
Postat av: Emil

Sexig ;)

2009-02-10 @ 00:21:23
URL: http://emilm.blogg.se/
Postat av: Martin

Fantastiskt!

2009-02-10 @ 00:28:55
Postat av: våldsamkille_87

spännboeg

2009-02-10 @ 01:41:17
Postat av: hslummare.

bjuder du på en öl ifrån sexpacket?

2009-02-10 @ 09:16:28
Postat av: Anonym

får du betalt pär klick ? ^^

2009-02-10 @ 09:23:28
URL: http://sara15april06.blogg.se/
Postat av: Gandalf

Bra att du inte dömer alla holmsundare till pundare :)

2009-02-10 @ 09:24:42
Postat av: Traktorgunnar

haha, grym blogg!

2009-02-10 @ 17:51:51
URL: http://traktorgunnar.blogg.se/
Postat av: 50cent

Holmsund har ju en grupp som är så loser att man blir tårögd! äntligen nån som sa det! förresten Petter jag fångade 2 st idag! Passar även på att tacka för en underbar blogg love you!



PZ ya money makah Fifty!

2009-02-10 @ 17:54:04
Postat av: slickz

cleant!

2009-02-10 @ 18:52:29
Postat av: Bohannes

Jag är imponerad. Nej jag är så mycket mer ån så, jag är frälst. Du är som Kalle Anka på julen eller som godis på lördag. Du är grym. Men kom ihåg, med en stor blogg kommer stort ansvar. Med hjärtliga hälsningar din främmste lärjunge Bohannes

2009-02-10 @ 23:06:24
Postat av: jocke

ö Vafan säg inget om holmsundare! d e bra männskär till skillnad från dig!!!!! Bara för att man int E storstadsfjolla å har bögbyxer som ser ut som långkallingar så e man fan ingen slummare!! alla kan tyvärr int gå på nån överklass skola och göra sig lustig över andra..... bara för att man gillar öl och kör skoter betyd ju inte d att alla i h-sund gör d ellerhur?????

/holmsundarn

2009-02-12 @ 22:39:32
Postat av: ARing

Najs spännis petter ;)

2009-02-16 @ 14:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0