designed by: friidanilsson.blogg.se

Hallå medmänniskor.

God dag alla läsare! Jag är ledsen för jag inte uppdaterade min blogg igår. Jag ska nu försöka hålla i och uppdatera min blogg minst 2 gånger om dagen, med start imorgon.

Igår innan jag somnade låg jag i min säng och tänkte lite. Jag vet, och har alltid i mitt bakhuvud att med stor blogg,kommer mycket stort ansvar.

Och med det stora ansvaret som jag bär på varje dag nu, så fick jag några framtidsplaner. 
Tänk om jag skulle få styra och bestämma här i Sverige? Tänk om jag vore Sveriges kung?

Jag tror jag skulle klara det jobbet mycket väl, med tanke på att jag varje dag gör mina läsare nöjda, och jag har ert stöd i NÄSTAN allt jag skriver.

Jag skulle göra Sverige till ett starkt och rättvist land. Ingen skulle lida och allt skulle vara bra. Eller vad tror ni?

Petter som kung?
Jag om 2 år???




Hursomhelst. Fick ett samtal igår av någon som läst min blogg, och älskade den. Denna person ville jag skulle komma och spela in en låt för deras skivbolag. Eftersom jag är en vänlig grabb så tackade jag såklart inte nej.

Sagt och gjort, jag värmde upp rösten, och begav mig till studion.

Kämpade och slet i evigheter, men resultatet blev, enligt mitt tyckte, perfekt. Tyvärr så finns min låt bara på youtube än så länge, och kvaliten där är verkligen värdelös, samt att låten blev jätte jätte jätte annurlunda, inte synkad alls.

Hursomhelst, Damer och herrar. Låt min presentera

Petter from the block : http://www.youtube.com/watch?v=1llAnkLOxVM


Det är alltså jag och min sidekick Martin Falck som sjunger (Martin = han på bilden)

Mer låtar väntas komma inom kort.



För att avsluta detta inlägg skulle jag bara vilja säga att jag har infört en ny tjänst som gör det lättare att följa min blogg.
Alla mina "kärn" läsare får ett SMS varje gång någonting nytt händer i min blogg, helt kostnadsfritt! 

Vill du ta del av denna SMS tjänst? Skriv då det i en kommentar, så löser vi det på något vänster.


MVH /// Petter, Guds högra hand.

Kommentarer
Postat av: du kan kalla mig evert.

älskade låten!!!<3

längtar tills nästa låt kommer, kan knappt vänta!!



2009-02-07 @ 16:33:52
Postat av: Anonym

Underbar idé med en sms-tjänst så jag aldrig kommer att glömma hur att läsa din blogg även om jag har det stressigt. Tack för en trevlig läsning. Din vän Paris H

2009-02-07 @ 18:00:02
Postat av: Petter den odödlige

Jajjemen! Allt som saknas är att komma på ett sätt hur man registrerar sig på SMS tjänsten.

2009-02-07 @ 18:16:22
URL: http://petteriparadiset.blogg.se/
Postat av: isaa

asså =( ha-ha

2009-02-07 @ 23:07:56
URL: http://iiiisa.blogg.se/
Postat av: isaaaaaaaaaaaaaaac

Alltså helvete....... Så jävla klockren låt :(... Gillar "tagsen" också: Blocket,block knark,pistoler...

2009-02-08 @ 15:13:07
Postat av: Brad Pitt

Hello! I was thinking of money and I know that i've come to the right person, right? You know, you can not ever have too much money so I need your help to earn some money. If the gossips are right you are the man for this task!



Yours sincerely, Brad Pitt!

2009-02-08 @ 17:04:01
URL: http://petteriparadiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0