designed by: friidanilsson.blogg.se

Låt inte mina tråkiga nyheter sabba er alla hjärtans dag.

Hejsan.

Har dåliga nyheter.

Jag fick nyss ett mycket mycket viktigt samtal. Så jag måste genast nu fara iväg och fixa lite problem som jag har att ta itu med.

Jag vet ni väntat länge redan nu, men tro mig. När jag är tillbaka så ska ni få ett monster inlägg.

Hur som helst, jag måste verkligen springa, är stressigt nu.

kom ihåg:

JAG ÄLSKAR ER ALLA NI ÄR BÄST (L) (L) <333333333

//MVH PETTER - För en bättre värld.


Kommentarer
Postat av: bohannes

m m ja å göge väntar ska bli skit kul

ele han kalas fö d.... het görgen ientlien

2009-02-14 @ 01:42:28
Postat av: Görgen

OJ låter viktigt som attan det där. Simma lugnt

2009-02-14 @ 03:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0