designed by: friidanilsson.blogg.se

Ni skola skola eder i skolan.

Hallå mina turturduvor, har ni haft en trevlig alla hjärtans dag?

Förlåt om jag skrämde er med gårdagens inlägg. Jag är inte skadad eller dylikt, har bara haft en stressig helg.

Jag kan börja med fredagen:

Exakt när jag satte mig och tänkte börja leverera visdom och kunskap så högg det till i hjärtat. Jag visste något var fel, mycket fel.

Jag slöt mina ögon och satte mig själv i djup meditation.

Jag såg ett hus, ett brinnande hus... Och jag hörde så fruktansvärda barn skrik att t.o.m. jag brast ut i gråt.

Jag rusade ut genom dörrren snabbt som en oljad blixt och sprang dit mitt hjärta ledde mig. 

Till slut så stod jag framför ett stort brinnande hus, och barnaskriken kom allt närmare.
Jag gjorde som vilken annan människa som helst hade gjort, jag rusade in i huset och bar ut den lilla gråtande flickan över min axel.  Jag fick en bjälke över foten, foten bröts som ett asplöv. Men jag visste jag inte kunde ge upp, så jag fortsatte hoppa fram på ett ben med flickan på min axel.

Väl ute så stod brandkåren, media och allt möjligt. Jag blev utnämnd till årets hjälte 2009 i Sverige och fick en stor summa vinstpengar, som gick direkt till barnen i Afrika.





Efter detta ringde min käre polare Zlatan och sa han kunde smuggla in mig på någon skum kändisfest. Man kan lätt beskriva våran natt med "PARTY LIKE A ROCK STAR"



Vi var lite busiga :]

Ue9





Nog med min helg.

2 av mina, kanske mest hängivna läsare har ritat en bild på mig, och bad mig publicera här på bloggen :)
I vanlig ordning säger jag bara , läsare går i första hand! älskar er alla.

Görgen och Bohannes bild på mig som dom ritat i skolan.



Måste vara MVG, eller vad säger ni?





För att byta samtalsämne ännu en gång. 

Det börjar bli jobbigt på gymnasiet nu, mycket att göra på kort tid.
Jag minns Marcus knep för att klara sig under dom mest jobbiga stunderna i nian.


Gamla minnen måste jag verkligen säga.




Annat finns det väl inte så mycket att säga.


Jag gillar att ni kommenterar mycket för att visa intresse, det är det som får mig att gå upp varje morgon, det är ni.

Jag hoppas ni har det helt underbart tills vi hörs nästa gång.


//MVH PETTER- Allt man behöver för att lyckas?




Kommentarer
Postat av: Bohannes

På den sista bilden ser du om möjligt ännu surare ut än Kreakna. Tack för att du räddade den lilla flickan i huset. Jag vet inte hur jag ska förklara det men om det fanns lite mer Petter i varje människa skulle världen vara en säkrare plats. Tack igen, love you man.

2009-02-15 @ 03:32:51
Postat av: All yours

dina kommentarer blir allt färreochfärre! men jag finns vid din sida!

2009-02-15 @ 11:04:29
Postat av: göge..ell kalls för d.. het görgen

jå håll me bohannes till 1000prosent måste ba säga brA jobbat i blocket ta ni hand om varann verka de såm tur at man ha stuga där så då vet man den stå säker ifal at branden e nära tack tack

2009-02-15 @ 15:57:14
Postat av: lisa

haha fan va grym blogg!

2009-02-15 @ 17:14:36
Postat av: Orolig

Är Mac bäng på den där bilden?

2009-02-15 @ 20:17:37
Postat av: Anders Fjällbrant

Joo, ja se ju att du ä en hedlig man. Rädda små Fruntimmer från brinnande hus, de må jag säga. ma´n bli ju näst helt till sig. Ja tyck du borde kom upp hit till Jokkmok så kan ja vis dig hur man kör skotran. He ä så trevligt att kör nu på sjöa puddersnön är så vacker. Har man tur kan man ocks se nå Renarn. Ja har en X-300, Splitter. Hän gå så skärt så he är näst intill vansinne. Män jag hör av mig, så får du kom upp hit, så kansk du kan hitt nalta insperationen till nya, helt fantastiskt femenomala inläggen. Ha de bra nu.

2009-02-16 @ 00:11:33
Postat av: förtvivlad mor

Måste säga att jag blir ytterst förtvivlad när jag ser bilder på en liten pojke när han röker en cigarett.. visste inte att petteriparadiset förespråkade sånt våld och hoppas att denna person söker hjälp. Dels för cigaretten men mest för att han äter cheese balls och har örhänge i "fel" öra..

MvH Förtvivlad vuxen som bara vill markus bästa.

2009-02-16 @ 17:54:45
Postat av: Amanda

BÄST!! <3

2009-02-16 @ 20:16:20
Postat av: Flincken

När kommer bloggen igång igenklien?

2009-08-31 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0