designed by: friidanilsson.blogg.se

Pengar rullar in som dom ska

Annonser att trycka på : Bidster, Happybingo, Lasse kroner, tandblekning, alla ni ser bara



Hallå bloggen, hallå världen. Ikväll har min blogg buggat jätte mycket, har knappt gått och använda.

Mina visdomsord ikväll blir korta, men lärorika i vanlig ordning.

Kan meddela lite kort om hur läget är:

Imorgon kommer jag antingen visa några halv sjuka bilder jag hittat, som kanske upprör några, kanske skrämmer några, vem vet?

ELLER

Så kommer jag berätta litegranna om hur det var innan jag blev så känd som jag är i dagens läge. Om hur jag gjorde nästan, notera nästan allt för pengar. Jag kommer alltså berätta hur jag byggde mig uppåt mot toppen.

Annat att säga kan väl vara att företaget går bra, pengarna kommer in snabbt och stabilt. 







Mer att säga: Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg, men tack vare denna otroliga skitsida så försvann allting! Alla ni som ville ha ett långt inlägg, klaga på blogg.se


Ännu mer att säga: Min hzlum fälla gav resultat redan efter första natten. Offret blev den orutinerade Elebro som nappade direkt då han såg mopeden!




Må se snäll ut på utsidan? Men tänk till, så det inte


Nu finns det inte så mycket mer att säga, förutom att blogg.se förstörde hela mitt inlägg.



För att göra saker tydliga: Tack till malin taflin, du är en av dom få som gör att holmsund inte är helt åt skogen!

Tack för denna gång!

//MVH PETTER- Lär ut det omöjliga

PS* TRYCK PÅ LÄNKAR

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Fan vad du är bra petter! (a)

2009-02-11 @ 09:12:29
Postat av: Emil

Du bju på fantastisk? :D

2009-02-11 @ 13:12:02
URL: http://emilm.blogg.se/
Postat av: Bobby

Hahaha fan de bästa ja sett!

2009-02-11 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0