designed by: friidanilsson.blogg.se

Petter, en man utan Akilleshäl.

Heeeeeeeeej och filåt för att Petter inte skriver.
Petter fick ett samtal från en fanatisk bloggläsare som bjöd honom till Spy Bar i Stockholm, självklart svek Petter inte sin läsare! Därför är jag här, för att försöka fylla ut det jättestora tomrum vi känner när Petter inte skriver.

Petter har dock ringt mig och funderat över en sak, han sa att jag hade hans tillåtelse att dela funderingen med er, och här är den:

Hur skulle våra liv vara utan Petteriparadiset?

Han berättade att han drömde om en värld utan bloggen och att han hade vaknat av att hans kudde var blöt av tårar, för det var ingen lycklig värld han drömde om. 

Ikväll när jag ska sova hoppas jag (jättemycket, verkligen) att jag inte drömmer om en värld utan Petteriparadiset.

Dessutom är det dumt att man har presidentval i USA istället för att ringa Petter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Om allt går enligt planerna så är Petter hemma och sprider visdom igen ikväll.

Hejdååå, det var jätterolit att få skriva här  // Amir, Guds utsände på jorden.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill också gästblogga / ha petters mobil nummer!!!!!!

2009-02-08 @ 15:51:21
Postat av: Macke Daivor

Hei bloggaje !

Kan inte ni legga in filmer från jewtub? rolia klipp å fina :D :D vore as kul :D :D :P :P å typp bra musik å sånt å musik som e inne å sånt :D :D vore as kul :D :D :P :P



Fin inläg av Amrir forästn!:D

maCkE_dAiv0r VaZz hErEe

2009-02-08 @ 17:54:36
Postat av: Anonym

Hahahhaha, ta över du amir!!

2009-02-08 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0