designed by: friidanilsson.blogg.se

Börjar gå överstyr?

Hej bloggen, Hej världen.


Jag ska berätta lite historia bakom just min blogg. Luta er tillbaka, läs, njut.

Jag startade denna blogg, för att vigda mina vyer, för klämma fram just det där lilla extra utav livet.

Allting har gått bra, och det har varit frid och fröjd! Jag har redan vuxit mycket och jag skulle lätt kunna säga att jag har blivit lite utav en "kändis" över internet.

Det kanske låter otroligt, men det är faktiskt så att jag blev igenkänd på stan för någon dag sen i mc donalds kön.
Personen framför mig vände sig om och konstaterade "MEN!? äre inte petteriparadiset!?"

Lite blygt svarade jag självklart "hehe, jo klart det är jag!"

Och denna person, denna ljuvliga person lät mig gå före i ledet.



Till dom dåliga nyheterna:


Min kära blogg kompis och medmänniska Emil fick en läskig kommentar på sin blogg, angående att ett spöke skulle vara efter mig i alla mina drömmar.

Detta frös mitt blod till is.

Kanske är det någon, lite mindre känd bloggare som är avundsjuk över att jag snor all uppmärksamhet?



Om inte dom här hoten upphör, är jag rädd kära läsare.... Att min tid som bloggare är över....


Snälla stoppa dom!



/ En orolig Petterna (KREAKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UGG UGG!!!!! )

Kommentarer
Postat av: Emil

låt oss hålla ihop, tillsammans är man starkare! vilken ond människa slänger ut sånna här förbannelser över folk, ack ack. må gud skydda våra själar.

2009-01-28 @ 01:09:42
URL: http://emilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0