designed by: friidanilsson.blogg.se

Petter - Sagan om grottmannen.

Hej bloggen, hej världen.

Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll, min var faktiskt helt OK.  


Ni ska nu få ta del utav vad som väntade mig, inuti den mörka, ogästvänliga grottan som jag hittade utav en slump efter blivit räddad av min egna skyddsängel.

Jag smög mig sakta sakta in mot grottan, jag kände lukten av död, ondska, och förtvivlan.

Väl inne i grottan hörde jag kedjor som rasslade, jag funderade på att springa min väg, men kom på att detta var min ända chans att komma tillbaka till civilisation.

Tillslut så såg jag någon varelse som satt fast i kedjor. Jag höjde min röst och ropade
“Hallå!? Mitt namn är petter, jag behöver lite hjälp!”
“ROAR ROAR STICK LÄMNA MIG!”, blev svaret jag fick.

Eftersom han ändå satt fast i massa tunga kedjor gick jag fram till varelsen, och såg en man i 40-50 års åldern sitta där, han såg ut som han sålt smör och tappat pengarna.

Jag frågade honom varför han satt i kedjor i en grotta, mitt i ingenstans.


Jag fick veta att han hans mycket onda far hade lämnat honom redan som en liten bebis, i den mörkaste skogen han kunde hitta. Hans far var som sagt en mycket ond man, och ville låta ungen växa upp utan sina föräldrars kärlek, och på något sätt försöka skapa en riktigt “anti christ”. En kallblodig mördare som inte bryr sig om något.


Mannen i kedjorna fällde en tår, och fortsatte.

När han fyllde 15 år och hade levt utan att att träffat en ända människa i hela sitt liv, och livnärt sig på döda kaniner kände han ett stort hat inom sig. Han bestämde sig för att resa till den mest avlägsna platsen på jorden ,för att sedan kedja fast sig för all framtid. Han fyllde hela grottan med mat, kedjade fast sig. Sedan slängde han nyckeln.

Mitt hjärta brast nästan. Ingen människa skulle behöva gå igenom det som han gått igenom.

Jag satte mig bredvid honom, tog tag i hans hand och berättade att han skulle bli älskad, att han fått lida tillräckligt och inte behövde gömma sig mera.

efter en LÅNG stund så lyckades jag övertala honom.

Jag låste upp kedjorna, sedan for han. Jag har aldrig sett honom sen dess men jag har hört att han börjat jobba som datakille på någon skola någonstans runt om i Sverige.
Paradispetter har lyckats ännu en gång.




För att avsluta dagens inlägg ska jag bara säga att det finns en grupp på facebook för alla som gillar min blogg.
Jag hoppas att alla ni som läser min blogg blir medlem.
Gruppen heter Petteriparadiset.


Tack för mig.

/MVH Petter - Med kraften att kunna förändra folks liv.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

HAHAHA ja;) fan du är ju photoshopmästaren;) haha;)

2009-09-06 @ 10:06:07
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :) Vad ska du hitta på idag ?

2009-09-07 @ 09:07:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: WTF

du har fått konkurrens av enterblogg.blogg.se

Äg dom dirr!!! 125

2009-09-07 @ 12:33:19
Postat av: Bella

Hej. Fin blogg du har där, spännande äventyr. Mycket trevlig läsning. Vi hörs. :)

2009-09-07 @ 13:58:35
URL: http://blondinbella.se/
Postat av: Jackeline Perez

vafan roliga montage :D

2009-09-07 @ 14:16:03
URL: http://perezj.se
Postat av: vill ha!!

petter du är min guuud, blir helt extas av att läsa din blogg och jag får massorgasm av att bara tänka på den!!! (L)(L) keep up the good work

2009-09-07 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0